21-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu 21-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu

21-04-2010

Door: Rakia

Blijf op de hoogte en volg Rakia

21 April 2010 | Tunesië, Monastir

Dus gisteren heb ik een 1 Excel-werkblad gemaakt met alle gegevens.

Dus zowel gegevens bestelbon staat erin, gegevens, factuur, gegevens douane en gegevens "omschrijving bestelling & 1ste 4 cijfers van het rekeningstelsel"

Dit in 1 ipv 4 verschillende werkbladen te gebruiken :s... man man man...

Ik heb al de gegevens toegevoegd... hieraan heb ik héél de voormiddag aangewerkt :s

Gegevens die ontbraken... blijkbaar typt Imen de datum van factuur niet in... de omschrijving ook niet (mss 5 ingevuld van de 250 ofzo).

En de datum van betaling staat dus nergens, blijkbaar noteert ze dat ook nergens... Dus als zij een brief of fax krijgt met melding "factuur niet betaald" dan belt ze constant naar service financiën van het boekhoudkantoor om te vragen of die factuur al betaald is :s

wat een organisatie! Dus stel dat ze er 10 binnenkrijgt dan belt ze 10 keer... man man man :s

Dus heb ik de datum van factuur en betalingsdatum aangevuld door te zoeken op het excel werkblad van de dienst financiën en via het boekhoudprogramma.;)

Man man man ben echt moe... werkblad is volledig af ;) yepyepyep... kleurtjes gebruikt bij betaalde facturen :) enzo dus tjah :p

Nu heb ik net een nieuw werkblad gemaakt met gegevens van alle leveranciers, blijkbaar hebben ze dat ook niet hé.

Dus de werknemers kloppen constant aan bij Imen (die is nu vertrokken hé;)) om telefoonnummers te vragen...

Zo belachelijk, dus stel dat er 10 mensen zijn die 10 verschillende telefoonnummers nodig hebben dan komen die allemaal binnen & buiten... amai een mens gaat echt goed kunnen functioneren en concentreren...:s :s :s pfff *zucht

Man man man, er zijn 100 leveranciers.. en nu zal ik per bestelbon moeten zoeken en telnr. en faxnr. aan het werkblad toevoegen :s :s :s

Maar eerlijk, ben kapot nu, echt moe... Dus zal dit morgen maar doen...

aachh hoe mensen soms functioneren... Gebruiken ze wel hun puur verstand? Of wordt dat hier zelden gebruikt :s :s :s

"praktisch" en "efficiënt" zijn blijkbaar echt maar echt "moeilijke" en "onbestaande" termen...

éhé good evening everybody! Op naar morgen en aan het einde van dit week zal het efficiënter worden in mijn stagebedrijf ! :) hopla!