20-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu 20-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu

20-04-2010

Door: Rakia

Blijf op de hoogte en volg Rakia

20 April 2010 | Tunesië, Monastir

Vanmorgen heb ik een drukke voormiddag gehad.

Heb de factuurtjes afgewerkt van gisteren. Dus alles is geboekt van maart + heb de bankdocumenten van een portugeze bank ook ingeboekt.

Heb goed doorgewerkt tot half 1 ipv 12 aangezien ik het echt volledig wou afwerken.

De verantwoordelijke van het boekhoudkantoor vroeg me weer of ik niet bij hen wil komen werken :) héhé ;) "neen" heb ik gezegd... en hij zo "en van de zomer" en ik zo "nope, wil genieten van mijn vakantie"

Deze namiddag zijn Sarah & ik naar mijn stagebedrijf gegaan.

Normaal gezien ging er me iemand contacteren voor configuratie van programma die ik eerder heb geïnstalleerd... maar euh blijkbaar heb ik geen telefoon gehad :s

Imen die vroeger hier werkte is weg hé... Soumaya is in de plaats gekomen maar euh ze is "disparue"... Haar GSM is toe en ze is niet komen opdagen vandaag :s dwz dat ze het werk dus niet ziet zitten en niet meer gaat komen... als gevolg dat ik haar plaats nu moet overnemen :s

pffff, heb een werkblad Excel gemaakt met alle gegevens. Ipv dat ze 5 verschillende excel werkbladen gebruiken voor hun gegevens in te putten heb ik uiteindelijk maar 1 gedaan...

Een beetje efficiëntie mag wel zéker ?

Maar het is echt een wirwar, Sarah & ik hebben alle bestellingen overgenomen op nieuw werkblad maar er zijn veeeeeeel dingen die ontbreken :s hoe moet ik daar orde inbrengen?

Heb gezegd tegen de big chief dat dat niet meer zo belangrijk is aangezien ik de boekhouding al afgesloten heb hé (jan-feb-maart) :)

aaaacchhh, mmmmm wat zou ik nu doen???
Imen haar plaats nemen en als secretaresske spelen WAT IK HAAT :(

Of zeggen "neen, ik kan dat niet" alhoewel ik dat ook NIET kan zeggen...

mmmmm man man man... wat is me dat hier toch allemaal...

grtzzz van de mega ingewikkelde Rakia ;)

  • 20 April 2010 - 20:13

    Hanouna:

    Doen waar jij je het beste bij voelt :)

    XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Monastir

Stage :)

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2010

26/05/2010 -> 03/06/2010

25 Mei 2010

25-05-2010

24 Mei 2010

24/05/2010

24 Mei 2010

18 -> 21/05/2010

17 Mei 2010

17-05-2010
Rakia

Actief sinds 19 Maart 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 14801

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Stage :)

Landen bezocht: