22-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu 22-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu

22-04-2010

Door: Rakia

Blijf op de hoogte en volg Rakia

22 April 2010 | Tunesië, Monastir

Deze voormiddag was het ook goed druk.

Ben dus naar Sahline gegaan hé (stagebedrijf) heb daar wat orde gebracht.

Eerst en vooral kwam ik binnen op bureau en er lagen daar kweetnie hoeveel documenten... tjah wat wil je, het is bijna een goed week dat Imen het werk heeft verlaten... En niemand die het achteraf heeft opgevolgd.


Soit heb eerst de facturen in mijn Excel-werkblad toegevoegd... Gekopieerd & geklasseerd.

Verder was er een import die geblokkeerd zat aangezien de aankomtberichten van DHL niet doorgestuurd zijn naar de transporteur... Dus heb ik vanmorgen me beziggehouden met al die mails door te sturen naar de transporteur...

Dan waren er ook leveringsnota's die ik mooi geklasseerd heb in mappen.

Na deze "ordening" heb ik me beziggehouden met de gegevens van alle leveranciers toe te voegen.

Heb niet alles gevonden, maar de helft is ingevuld dus çava nog hé...

Dan heb ik alle resterende facturen die bij Vincent liggen gecontroleerd of die al ingeboekt zijn of niet, blijkt dat er enkele facturen van 2009 zowel niet in 2009 als in 2010 geboekt zijn... man man man dus de betaling hiervoor is natuurlijk ook nog niet gebeurd... :p

Ga alle facturen kopieren en ook klasseren... blijkbaar wordt dit niet altijd gedaan want de map met "kopies facturen" is quasi leeg... :D man man man ;) wat een organisatie :s

Heb alle documenten gestapeld... Facturen die al geregistreerd zijn heb ik in een mapje gestoken (voor service financiën), douane formaliteiten die ik moet afgeven aan service Transit zitten in een mapje en heb ook nog enkele dingen opgeschreven die ik moet controleren vai het boekhoudprogramma.

Ik ga straks vertrekken met auto van het werk ;) naar Monastir om het nodige te doen :)

En voilà, heb gedaan wat ik moest doen hé vandaag :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Monastir

Stage :)

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2010

26/05/2010 -> 03/06/2010

25 Mei 2010

25-05-2010

24 Mei 2010

24/05/2010

24 Mei 2010

18 -> 21/05/2010

17 Mei 2010

17-05-2010
Rakia

Actief sinds 19 Maart 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 14808

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Stage :)

Landen bezocht: