07-05-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu 07-05-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu

07-05-2010

Door: Rakia

Blijf op de hoogte en volg Rakia

07 Mei 2010 | Tunesië, Monastir

Heb me vandaag goed bezig gehouden ;)

Eerst en vooral kwam ik binnen in het boekhoudkantoor en de verantwoordelijke zei "Rakia, we hebben heel veel werk"...

:p

Ik zo aja, watte?

Hij vroeg of ik mijn word-document die ik ooit getypt heb kan veranderen?

Ik zo hoe?

Zegt hij, kijk, dat zijn al onze klanten, kan jij per klant een excel bestand maken en hetgeen we doen erbij zetten...

Ik zo fronsend kijken naar hem en vragen... je hebt hier toch een schema waar alles opstaat?

Dus bij elke klant staat er "finances, juridique, paie, transit, comptabilité. En het is aangekruisd wat de boekhoudkantoor doet... dus dat is toch duidelijk?

Hij zo neen neen, voor elke klant neerpennen wat boekhouding inhoudt, wat transit inhoudt, ...

Ik zo raar kijken en zeggen "maar dat is toch absurd? We hebben toch alles in het doc bestand genoteerd wat alles inhoudt?"

Zegt hij ja maar we gaan het anders formuleren? :s

Ik zo weer kijken naar hem en zeggen "heunk, ik denk wel niet dat je het beter kunt formuleren dan hetgeen we hebben hoor..."

Dan zag hij het UITEINDELIJK in dat ik gelijk heb en dat dit werk zoeken is voor niks... Dus heeft hij me vriendelijk gevraagd of ik het word document in Excel kan omzetten en de lay out moet doen...

Tjah dat heb ik dus ook gedaan ;)

In de namiddag heb ik de resterende aankoopfacturen ingeboekt van mijn stagebedrijf... Zijn vandaag toegekomen...

Tenslotte heb ik ook leveranciersfiche upgedated... Na het inboeken heb ik alle openstaande facturen afgeprint en allemaal in een Excel bestand gezet ;)

Dat kan ik geven aan de verantwoordelijke van financiën en kan ze direct zien welke openstaande facturen er nog zijn ;)

Tjah das weer dubbel werk hé... want via het boekhoudprogramma heb je de hele lijst... maar tjah ze hebben het liever op Excel :)

Voilà

en tis weekend!!!!!!!!!!!!! :D

geniet er allemaal van é ;)

Veel liefs,
Rakia :) ;) :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Monastir

Stage :)

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2010

26/05/2010 -> 03/06/2010

25 Mei 2010

25-05-2010

24 Mei 2010

24/05/2010

24 Mei 2010

18 -> 21/05/2010

17 Mei 2010

17-05-2010
Rakia

Actief sinds 19 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 14803

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Stage :)

Landen bezocht: