28-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu 28-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu

28-04-2010

Door: Rakia

Blijf op de hoogte en volg Rakia

28 April 2010 | Tunesië, Monastir

We hebben vanmorgen bestelbonnetjes gemaakt... Alé "we"... het is eigenlijk "zij".. de nieuwe werkneemster ;-)

Heb haar alles getoond hoe het moest en heb haar een beetje laten werken hé ;)

Heb haar gevolgd en ook geholpen want ze wist enkele dingen niet.

Ik heb alle bestelbonnetjes gefaxed ;) en geklasseerd met bewijs van verzending :D

We hebben ook de leveringsbonnetjes getekend door de douane in een tabel geplaatst (dit moet maandelijks gebeuren voor de douane.

We hebben tevens de kas upgedated :) tjah dat moet inorde zijn é :s alhoewel het NIET inorde is...

het bedrag op Excel dat we "zouden moeten" hebben in kas, klopt langs geen kanten... arghh en ik moet dit volgende week allemaal inboeken :p pfff ik heb geen zin om mijn hoofd te breken hoor volgende week :D

dus Vincent moet maar en oplossing vinden en zien wat er fout is...

Probleem is ook dat de kleine etiketjes of bewijsjes van 1 april tot 16 april onvindbaar is. (periode dat Imen heeft gewerkt) we proberen haar meerdere malen te contacteren en ze neemt niet op ... Tss niet via telefoon werk, noch via mijn gsm...

tsss, waar moeten we dat nu gaan vinden... man man man...

En ook de leveringsbonnekes getekend vanuit de douane... zijn ook onvindbaar en dit moeten we eind dit week afgeven voor een declaration te maken...

tzijn toch spéciale gevallekes é... man man man :D


en ojaa, heb iemand teruggestuurd :p hij kwam een blad vragen voor "aanvraag vrijaf" :p Ines de nieuwe werkneemster ging erachter en ik zo "hé wat hebben we afgesproken ;)" en zij zo "aja juist" :D

Ik zo tegen hem, kan je terugkeren om half 5, heb zo blaadjes opgehangen... En hij zo heuh waar dat, ik zo achter jou, aan de deur ;)

Hij zo lezen en kijken naar mij en ik zo "als je gedaan hebt om 16u, dan mag je rond half 4 afkomen en als je gedaan hebt om 17u moet je langskomen om half 5"

En hij zo sarcastisch "en iemand die gedaan heeft om 14u" en ik zo vriendelijk "wel dan komt hij om half 2 ;)", hij zo weer belachelijk doen "aja, dan moet je dat wel bijschrijven hé op jouw blad...

tssss :p typisch tunesische grapjes :p

voilakes, dat was het voor vandaag ;)

grtzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Monastir

Stage :)

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2010

26/05/2010 -> 03/06/2010

25 Mei 2010

25-05-2010

24 Mei 2010

24/05/2010

24 Mei 2010

18 -> 21/05/2010

17 Mei 2010

17-05-2010
Rakia

Actief sinds 19 Maart 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 14804

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Stage :)

Landen bezocht: