02-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu 02-04-2010 - Reisverslag uit Monastir, Tunesië van Rakia Saidane - WaarBenJij.nu

02-04-2010

Door: Rakia

Blijf op de hoogte en volg Rakia

02 April 2010 | Tunesië, Monastir

Vandaag ben ik teruggegaan naar het boekhoudkantoor...

In de voormiddag heb ik de boekingskes gedaan van de bankuitreksels BIAT Dinar. Het is vrij vlot verlopen.:)

In de namiddag hebben we ons beziggehouden met de kas januari & februari.

Daar was eigenlijk wel nog veel werk aan.

1. Je moet kijken of je alle kasticketten bezit
2. je moet dit dan per ticket nieten aan een blanco blad
3. je moet dan elk ticket nummeren
4. je moet dan per ticket het gaan boeken in de kas :) :) :)

De verantwoordelijke vroeg of ik zaterdag niet wil komen werken maar heb gezegd dat dit hélaas niet kon, contract staat 5 op 7 en hij begon van "ja maar maakt ni uit, kom gewoon voor een uurtje ofzo " :p

En ik "sorry dat zal me hélaas niet lukken, moet tijd hebben voor mijn stageverslag en we hebben ook direct na stage een examen waarvoor ik nog ni aan begonnen ben"... :s

Hij bleef het maar niet verstaan, maar sorry hoor ik heb echt mijn weekend nodig om te rusten want ben echt enorm kapot! :(

Ik ben dan later terug gegaan en heb gezegd "sorry maar morgen zal ik echt niet kunnen komen, ik heb iets gepland met Sarah" en dan zei hij nix meer! ;)

Man man man, ik werk al 40 u per week en dan wilt hij dat ik zaterdag ook kom werken, diene is zot zéker! Ik wil wel nog deftig leven hoor :s pfff

Bon hij heeft me dan later bij hem geroept, dacht van "shit, zebiet heb ik iets fouts gedaan" hij keek zo "Rakia, het is niet omdat ik je bij me roep dat het slecht is hoor, integendeel"... :D

Ik zo "oeff ;)"... Hij controleerde al mijn boekingskes van bank & kas en het was "oké", er is 1 klein foutje dat ik zelf niet weet... Diene gast heeft da zelf geboekt waarmee ik samenwerk...

Blijkbaar moet je de elektriciteitskosten boeken op een 45-rekening "een wachtrekening met "te betalen kosten"... héhé strange! :p

En dan vroeg hij, Rakia wil je hier blijven werken? Ik zo ":o :D :) euh ja absoluut, hier leer ik tenminste iets, in CIV doe ik niets"...

Hij vroeg "hoe kom je dan dat je bij CIV stage doet?"

Ik zo "Jah, ik ken hier nix hé, en hij was de enigste die heeft gereageerd dusjah".

Hij zei zo van "Is dat absoluut geen probleem voor jou als je ook andere klanten beheert?"

Ik zo "neen absoluut niet, het is eigenlijk dat ik wou vragen, of er effectief een mogelijkheid is om 3 of 4 keren per week bij jou te komen"...

Wiiiiii dus ik ga me uiteindelijk met iets "nuttigs" bezighouden...

Ik zal het zeggen tegen Vincent dat ik daar de boekhouding ga blijven doen en ik zal ook mijn stagecoordinator op de hoogte houden dat ik meer in het boekhoudkantoor ga zijn dan bij CIV...

Ik was eigenlijk wel blij dat hij me dat heeft gevraagd want ik keek er eerlijk gezegd naar uit...

1. minder taxikosten (want naar Sahline moet ik altijd heen & weer betalen) ;)
2. ik kan altijd met Sarah gaan... :)
3. ik ben tenminste met "iets interessants" bezig... :D

En oja, heb hem dan achteraf gevraagd van "meneer, ik wil iets vragen en hopelijk heb je daar geen probleem mee"...

Hij keek zo en zei "zeg maar"...
;)

Ik zo mag ik om half 9 beginnen :p want Sarah begint ook rond die tijd en is voor ons gemakkelijker om samen te gaan... En heb in de middag toch 2 uurtjes pauze hé, ik wil met geen enkel probleem 1uurtje & half pauze ervan maken...

En hij keek en lachtte en zei "absoluut geen probleem" :D

wiiiii :) ik kan uiteindelijk iets langer slapen en op mijn gemak vertrekken... ipv te douchen, te ontbijten en direct te vertrekken :s niet leuk!!!

Voilà dat was het dus...

en mensen... ik mis jullie allemaal verdomme echt...

Ik werk en ga quasi bijna altijd direct gaan slapen... geen leven noemen ze da wat echt frustrerend is....

man man man

  • 03 April 2010 - 18:55

    Wahbi:

    ...maar de dezen mist je ook hoor wallah ;)

  • 03 April 2010 - 20:22

    Walid:

    Een volledig half uur langer slapen, wat een luxe ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Monastir

Stage :)

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2010

26/05/2010 -> 03/06/2010

25 Mei 2010

25-05-2010

24 Mei 2010

24/05/2010

24 Mei 2010

18 -> 21/05/2010

17 Mei 2010

17-05-2010
Rakia

Actief sinds 19 Maart 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 14767

Voorgaande reizen:

20 Maart 2010 - 12 Juni 2010

Stage :)

Landen bezocht: